Dag 18, Port Douglas

30 juli 2015 - Port Douglas, Australië

Vandaag weer een heerlijke dag. Na het ontbijt zijn wij naar het 4 Mile Beach gereden. Mooie foto's gemaakt op het lookout point waar je het hele strand af kunt kijken, wel even een klim met de auto, maar het was het waard.

Een prachtig strand met hele hoge golven. Heerlijk genieten, iedereen blijft in de zee met de golven spelen. Het was ook de hele dag mooi weer, dus wij hebben lekker op het strand geluncht. Tot de laatste zonnestraal gebleven want helaas is dit onze laatste dag hier, morgen naar Cains.

1. Beppiegriff:
    30 juli 2015
    Ja hoor schat ik heb je mailtje ontvangen en ik zal er voor zorgen xx leuke foto's vooral die van jullie samen.
  2. Jitty:
    Mooi hoor die golven!! Daar krijg je toch echt nooit genoeg van!
    Super!! Ook een hele leuke foto van jullie samen Jo!! Nog bedankt voor je smsje met je felicitaties voor ons!! We hebben een heerlijke dag gehad!
  3. Gert:
    31 juli 2015
    Wat een prachtige foto's en lekker genieten daar, zal effe duren voordat je daar terug bent