Dag 7, Lamington National Park naar Sunshine Coast

19 juli 2015 - Sunshine Coast, Australië

Vanmorgen vroeg vertrokken, want wij wilden graag naar de Australian Zoo van Steve Irwin. Het was ongeveer 2 1/2 uur rijden en ja hoor, daar was de Zoo. Bij binnenkomst gelijk naar een show over vogels en krokodillen, wat een kaken hebben die beesten. Toen het hoogtepunt van Jo, op de foto met een koala. Ik hield het welgeteld 1 minuut droog, wat een schatjes zijn dat. Iedereen op de foto met koala Diesel. Daarna naar de Kangaroos, toen hield Sharon het maar 1 minuut droog. De camera's flitsten en draaiden wij kregen er geen genoeg van. Wat een belevenis, iedereen was onder de indruk. Nog even langs de slangen en krokodillen om het af te leren. Jo bleef nog even bij de koala's.

De auto weer in en op naar Novotel in Sunshine Coast. Heerlijk gegeten, slapen want morgen vroeg weer op want dan gaan wij Hetty, het nichtje van André ontmoeten!

1. Gert:
    19 juli 2015
    We hebben die schitterende foto's op facebook gezien, wat schitterend, die koala's en de kangoeroes.
    Ik denk als je dat in het echt ziet, dat daar geen woorden voor zijn, prachtig en nu uitkijken naar je nicht.
  2. Jitty:
    20 juli 2015
    Wat een aandoenlijke beesten zijn dat hè die koala's. Geweldig!! Lijkt me een hele ervaring om die beesten eens in het echt te zien!! Veel plezier bij Hetty morgen!!